čtvrtek 19. ledna 2017

Co očekávat?

Dlouho jsem přemýšlela o čem bych měla napsat svůj historicky první článek na bloggerovi. Chtělo by to něco o mě, něco jako představení, něco v čem ukážu, kdo to vlastně jsem. Několik dní vymýšlím volný název a zaseknu se u prvního článku?
Jsem velmi tvořivá duše. Když se třeba u psaní rozjedu, tak mě už jen tak něco nezastaví. Bohužel mi trvá dlouho než se rozhoupu. Naprosto upřímně? Tenhle článek mám rozepsaný už 3 měsíce. První článek je vždy nejvíc ošemetný. Jsem hodně sebekritická, tak mi už v hlavě prošlo několik scénářů.
Ty mi pomohli, abych si ujasnila o čem rozhodně nechci napsat svůj první příspěvek.

  • Žádné fakty o mně
  • Žádný tag
  • Žádný normální článek
  • Žádná recenze
  • Žádné DIY 
Ze všech možností mi zbyla jen možnost trapného okecávání a keců o budoucnosti. Mám v plánu několik sérií. Mám i už předepsané nějaké články. Nejdřív chci, ale už udělat ten design.
Vím, že na tomto blogu jistě najdete hodně gramatických chyb, nesrovnalostí a chaosu. Já jsem kupodivu, ale lingvista a chyby píšu spíše z nervozity. Třeba teď vím, že bych mohla mnohem lépe sestavit větu, ale skoro se mi až klepou ruce z nervozity. Chtěla bych psát i články o duševním zdraví, protože to podle mě chybí na české a slovenské scéně. Vím, že mnohem úspěšnější blogy bývají ty, které jsou zaměřené na jedno téma. Tohle má sloužit spíš, jako soupis věcí, které mi leží v hlavě. Tak snad se vám to bude líbit. 

Žádné komentáře:

Okomentovat